Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-накрая и аз с 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • така момчета, крушката на алтернатора май е била 2 вата, мощния резистор който сме сложили е със стойност 68ома 5вата - ей такъв
    http://eshop.bg/eshop3/index.php?url...&get_keys=myid
    може и 56ома да се сложи-ще минава малко повече ток,което може да компенсира по-лоша инсталация. ако има място за 10ватов, още по-добре.
    замерихме напрежението и сега след като са се напаснали четките и резултата на празен ход е 14,41 , абсолютно всичко включено - 13,56 -това всичкото е на празен ход. изглежда това е максимума на който е способен тоя алтернатор с тоя регулатор. направи ми впечатление че регулатора не реагира достатъчно бързо на мигачите , което говори лошо за схемата му, но като цяло мисля че е перфе.
    точка

    Comment


    • Ако му сложите кабел 10 квадрата, може и да се оправи и още въпреки, че още с полото реших проблема с външен руски регулатор и се родих. Под каквото и натоварване да е, регулатора кове напрежението на 14.2-14.4, в зависимост от конкретния екземпляр.
      Схемата не е сложна!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • да има ги по 10лв по магазините

        Comment


        • няква идея защо колата върви по добре като ее студена и като подмине 60тя градуса малко е по спъната

          Comment


          • Щото имаш богата смес!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • честито колега да си я караш и да те води само към победи преди години имах 33 imola 16v беше невероятна стрела
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                честито колега да си я караш и да те води само към победи преди години имах 33 imola 16v беше невероятна стрела
                Няма как да е била хем Имола, хем 16V
                Имола е изпълнение с визията на QV и хубавия салон, но с най-малкия мотор, демек 1.3


                Иначе добре дошъл в раздела ни. Скромничък е, но сме задружни.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Даваи някви бързи обяснения как да се справим това пРоблемче(става въпрос на газ),да не ме заварва новата година неизряден(ПАК)

                  Comment


                  • Кажи поне какъв е изпарителя!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • BRC AC90 маи беше 100киловатов,колата сега я засякох на градско 13 на 100 газ

                      Comment


                      • Ако е стар изпарителя, никой не може да ти помогне, ако не смениш гумичките на клапаните. Струват стотинки, но правят голяма беля.
                        Първо пробвай с винта за качеството на сместа, ония големия, да намериш на загрял мотор, най-добрите обороти на празен ход.
                        После вдигаш на 2500-3000 оборота и застопоряваш там газта. Завиваш винта на маркуча така, че да започне да падат оборотите и започваш леко да отвиваш, до като започне да ги вдига и да се форсира нормално.
                        После пак се връщаш на винта за качеството на сместа и така няколко пъти.
                        После тест. Ако не ти харесва как върви, отвиваш 1/4 оборот винта на маркуча.
                        Провери и как загрява изпарителя!
                        Ако не загрява добре, пак ще си в преразход.
                        Важно е да се каже, че за тия с моторче за празен ход, преди тая регулация, трябва да сме запалили на бензин и когато са се стабилизирали оборотите на празен ход, да го изключиме, защото после при реглажа на газ ще ни се бърка и няма да направим нищо свястно.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          Няма как да е била хем Имола, хем 16V
                          Имола е изпълнение с визията на QV и хубавия салон, но с най-малкия мотор, демек 1.3


                          Иначе добре дошъл в раздела ни. Скромничък е, но сме задружни.
                          Здравейте колеги благодаря ви за приемането 33 ката беше имола невероятно красива черен кожен салон клима прагове крилце джанти 16 клапана отзад пишеше имола купих я така от Шарлероа Белгия може да е била преправ но беше невероятна стрела
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • единственото добро решение за моята кола е около 70% затворен входящ въздух и тогава мога да си я регулирам както хората,да пали,бяга,гори нормално 13 и аз да съм доволен.Ясно ми е че от някаде ми смуче въздух но така и не го открих с спрея.

                            Comment


                            • Еи скрапери даите някакво решение за запотените и ледясали(вътре)прозорци на 33ките че изглежда парното не си върши работата маи.

                              Comment


                              • Е не ти ли духа нормално да нямаш някъде вътре разкачени въздуховоди,аз примерно нямам проблеми с това е верно като има голям лед като вчера сутринта -паля 10 мин. на място и всичко е ок(чакам да поомекне леда-не съм фен на бруталното и принудително стъргане че много се драскат стъклата )
                                Alfa 145 1.4 t.s

                                Comment

                                Working...
                                X